Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-05-15

Hemsidan släpps!



Välkommen till elinatterstig.se ! Idag släpper jag sidan och även ett starterbjudande för er som bokar en fotografering innan den 4 juni (att bokningen sker då alltså, själva fotograferingen kan äga rum senare) 20% rabatt på mina fotopaket! Bra att boka nu för fina bilder under vår och sommar :)

Jag är så nöjd över hur sidan blev. Det blev precis som jag hade tänkt mig. Nu är det verkligen dags att piffa till bloggen också men det kommer jag skjuta lite på. Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha den men det får vänta ett tag till.

Kommentarer

Anna-Karin

2012-05-16 19:44:56

oh, vad roligt att se din hemsida, den blev jättefin, kram

Linnie

2012-05-17 15:03:32

Veckans blogg vinnaren är uppe.

Kolla om det blev du, blev det inte du ? anmäl dig igen :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin