Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-03-22

När det blev hjulfritt i stan



Besökte goa Göteborg i helgen. Den här bilden tog jag dock vid mitt förra besök. Några dagar efter skulle hjulet flyttas och jag insåg att jag inte hade en enda bild på den där den var så fint placerad med blicken ut mot havet, så jag plockade snabbt upp kameran susandes ner för Göta älvbron innan jag skulle kliva på tåget hem.

Lite kul det här med att detta var under mellandagarna och då kom göteborgshumorn fram och man sade att "Nu blir det (h)julfritt i stan." ;) Goa gubbar!

I och med min göteborgsvistelse kom ingen projektbild upp i söndags. Det ska jag kompensera för imorgon. Då kommer #9! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin