Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-03-14

Hoppas det är värt det



Ännu en förkylning. Jag börjar känna mina förkylningar väldigt väl. Men den här gången tog det hårt på halsen och rösten. Haha, jag har låtit som en.. som en.. ja, jag vet inte vad. Min kära mor har inte känt igen mig när jag ringt och idag lät jag bli att ringa till jobbet och skickade istället ett mail. Min röst var som borta idag, den försvann någonstans under nattens jobbiga timmar av hostande, skrovlande och vridande och vändande i sängen. Puh!

Enough med gnäll nu. Jag är sjuk. Men jag börjar sakta men säkert tillfriskna. Och det är tack vare kopparna med varmt vatten här ovan, hoppas jag. Jag har nämligen druckit vatten som en tok under de här dagarna, och jag hoppas det var värt alla miljoner extra toabesök det resulterat i.

Kommentarer

Ivana

2012-03-16 17:45:54

Krya på dig söto!!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin