Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-03-15

Porträttbilder Henrik



Tog med mig Henrik ut förra veckan och plåtade porträttbilder. Vi hade ingen bestämd idé, utan vi skulle fota vanliga enkla porträttbilder och jag ville testa ljuset. Det slutade med en väldigt rolig halvtimme och jag gillar resultatet måste jag säga. :) Det blev kanske lite mer höst (än vår) över bilderna, men både för Henrik och mig for tankarna till bandbilder. Vi kom särskilt att tänka på bandet Opeth.

I övrigt ligger det verkligen något över bilderna som tilltalar mig.. färgmässigt tror jag, då jag haft en idé väldigt länge om något liknande men som jag alltid föreställt mig att få fram en höstdag och med bandet Sisters of Mercy som inspiration.. Nu fick jag ett fint exempel att gå efter.

När nu hösten kommer igen, antar att det inte är så tacksamt att blogga om, haha! Nu är det ju vår!

Kommentarer

Anna Schmitt

2012-03-15 22:13:50

Naaaw, va fint skägget har blivit ;)

Jobus

2012-03-16 08:40:40

En äkta hårdrockare ;) <3 hans röda beard!

jennifer / photography

2012-03-20 12:32:16

Härliga bilder!

Elin Atterstig

2012-03-23 19:32:49

Sv Anna Schmitt: Hihi eller hur! :) Kollade gamla bilder idag, och jäklar vad det har växt!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin