Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-03-02

Hair



Nu är det klippt! Håret alltså. Det har inte blivit gjort på ca 1,5 år (?), så det blev självklart lite lek med kameran när jag kom hem från frisören igår. Det var VedranaStudio Lux i Karlskoga som klippte mig och stylade håret så fint. Är supernöjd! Tydligare bilder får jag komma med senare. Jag tog ganska många om man säger så. ;) Några av dem tror jag att jag ska använda till ett kommande projekt.

Nu är det bäst att jag tar fredag och ställer mig i köket så jag får någon middag ikväll. Imorgon står bowling på schemat. Jag kommer DÖ! Haha.

Kommentarer

Jobus

2012-03-03 19:09:01

Jätte fint hår :D snygg färg också! Men det kanske är din naturliga färg :O Fin är den iallafall..!

Sv: Tack ^^;; jag hade tröttnat så fruktansvärt på den andra designen, men jag var alltid för lat för att ändra den. Tillslut fick jag det gjort ^^ men nu dröjer det nog ett tag innan jag orkar göra om igen! :P

Ha det!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin