Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-28

Spotifylista och veckans blogg!

Woho! Den här veckan är jag veckans blogg i fotokategorin på blogg.se. Jag blev så förvånad när de hörde av sig. Vilken ära! Min blogg har blivit uppmärksammad flertalet gånger under det här året nu och jag vet inte vad jag ska säga :) Man blir glad! Och att bästisen Ivana får pryda bilden, så fint. :)
 
Nu ska jag återgå till att göra klart bilderna från i söndags och därefter skicka till kunden. Lyssnar på hårdrock under tiden och blir på väldigt gott humör. Ni kanske är intresserade av att lyssna med mig, då är det denna spotifylista som gäller. Jag har döpt den till passande always inspiring. De flesta banden har spelat på Wacken Open Air (festival i Tyskland) när jag varit där och det får mig på topp!

Kommentarer

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

2012-06-28 17:15:23

Så roligt :) Grattis till det :P

SV: Tack så mycket, och ja - det var en riktigt fin plats och kvällssolen gjorde det ju inte sämre direkt ;)

Svar: Taack själv :) Kvällssol är mmmmmmm! :)
Elin

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin