Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-21

Nya tag

Foton tagna förra sommaren för en sommarkrönika i Lösnummer.

Jag önskar göra en nystart här. Det finns mycket blogginlägg som bara ligger och väntar på mig. Den senaste tiden har blivit lite mycket dock så bloggen och Projekt 52 kort fick bli bortprioriterad. Faktum är att det senaste halvåret och längre tillbaka än så, har mitt liv varit upp och ner. Jag har egentligen tagit många steg framåt, när jag tänker efter har det hänt väldigt mycket, men på andra plan står det helt still. Kommer inte den där lösningen som jag bara väntar på så kanske jag får tillfälle att gå in på det mer en annan gång. Nu lämnar jag det så här, för jag vill inte att det ska ta över bloggandet. De här meningarna räcker gott och väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin