Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-23

Midsommarafton 2012

 
Hej! Här kommer bilder från min midsommarafton. Jag och sambon firade med hans familj. Vi spelade krocket! Så roligt ju! Lite barndomsminnen kom upp till ytan med sommarkvällar hos min mormor och morfar när jag och mina syskon sprang runt på deras gräsmatta med barfota fötter och med krocketklubborna i händerna bland träklot som tappat sin färg. Jag tror inte jag har spelat sedan dess.
 
Efter krocket åt vi grillat och sedan jordgubbstårta till efterrätt. På de sista bilderna skulle vi visa upp vilken fail jag gjorde med min tårtbit och jämföra med Ellens som blev mycket snyggare, haha! :) En himla mysig midsommarafton kort sammanfattat. Synd bara att jag skulle få huvudvärk senare på kvällen som inte ville ge sig. Men äh, det är inte sådant man minns. :)

Kommentarer

have you met miss jones?

2012-06-23 18:55:28

magisk! :D

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin