Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-04-05

Framtidsplaner



De senaste veckorna har bestått av mycket planering och jag har börjat avverka min att-göra-lista. Jag tar stora steg mot ett mål som jag arbetat så mycket för. Jag känner på mig att det här kommer sluta som en väldigt bra dag. Idag tas det där avgörande klivet som jag har väntat på så länge jag kan minnas.

Det kanske var svårt att förstå något av detta, men det kommer märkas med tiden. Jag behöver bara skriva av mig och påpeka för mig själv vilken viktig dag det här är i mitt liv. Och så blir jag lite extra pepp såklart :)

Kommentarer

Jasmine

2012-04-05 17:14:39

Wuhu! Lycka till!! :D

LIIV - vanlig men unik

2012-04-06 11:49:53

Åh spännande, jag vill veta :d

Jobus

2012-04-06 16:26:03

Najs! Grattis :D!

Måste bara påpeka ngt som jag tänkt på flera gånger...! - Hur blåa ögon kan man ha egenligen :D <3

Lycka till!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin