Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-09-30

USA: Resan dit

Nu startas äntligen en följetång igång här med bilder från vårens USA-resa. I slutet av april åkte vi (jag + 3) och hälsade på några kära vänner. Resan tog oss till Boston och New York.

Först ut blir lite bilder från själva resan dit. Vi åkte Stockholm - Reykjavik - Boston. Det var längesedan som jag gjorde en så lång flygresa! Jag tycker det är lite mysigt när man väl sitter däruppe - titta på lite filmer och serier. Det var över Grönland som jag såg filmen Black Swan för första gången. Det jobbiga var väl att jag hade jätteont i magen (pga tuggummituggandet antar jag) så det är det enda jag tänker på när jag ser bilden med mat, haha.

Iron Maidens plan stod på Reykjaviks flygplats när vi landade. Jisses! Dock ingen Bruce i sikte. ;)













Foto: Jag och Janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin