Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-09-28

Såhär glad kan man bli



Åh! Jag klarade ett till körkortstest ikväll. Haha blir lika lycklig varje gång. Det går segt mellan gångerna, men det går iallafall framåt. Måste lägga på ett kol nu, men det är svårt att bara ägna tid till körkortsplugg om kvällarna. Vardagssysslorna är ju alltid där. Som igår, när jag höll på med tvätten från 14 - 22. Jisses, snacka om högar! Ikväll var det dock annorlunda - jag och sambon åt våfflor. Våfflor! Smaka på den, ni. :)

Kommentarer

Leone

2011-09-29 07:21:44

Grattis! Det är härligt när man märker att man kommit framåt.

Gott med våfflor!

Emja

2011-09-29 09:51:41

Sv; Tack så mycket :) Ja ckokladbollar är de ju bland de bästa som finns.

Ja jag försöker alltid få med lite bokeh på bilderna, det är ju så himla fint :D

Måste bara tillägga att din bloggdesign är gryyymt cool !

Jasmine

2011-09-29 10:40:12

Åh men vad gott! Nu måste jag ju skaffa mig ett våffeljärn x)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin