Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-10-04

You gotta be crazy to say you love me



Om gårdagen var en Sisters of Mercy-dag, då är detta WASP-dagen. Höstmyser med denna skiva ikväll och önskar att det vore precis som för ett år sedan. De skulle spela på Conventum i Örebro och två veckor innan insåg jag att jag måste iväg! Försökte få med mig folk, men misslyckades, så jag köpte biljett några dagar innan och tänkte gå iväg själv. Tills min kära sambo ångrade sig och köpte biljett i sista minuten. Man måste bara älska såna kvällar!

Kommentarer

Rockalicious - Rock'n'Roll Lifestyle

2011-10-04 23:33:32

Sv. Ja nog finns det idioter så det räcker och blir över, men man hanterar det bäst det går right!



Ja men tack vad kul att du gillar den! :) Gillar btw din header, riktigt frän!

Aschmanda

2011-10-05 15:49:57

Fin bild :)

Amanda

2011-10-05 18:35:42

gillar bilden!

ava miranda

2012-02-07 10:20:25

bra bild! :>

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin