Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-03-27

Håkan Hellström @ Conventum

I julas fick jag konsertbiljetter till Håkan Hellström av sambon. Så igår var jag och ett härligt gäng på Conventum i Örebro för att få en dos av Göteborg. Håkan är så fantastiskt bra live och nya albumet är så amazing, det kunde inte bli annat än bra! Kameran följde inte med denna gång.. istället är här en bild från när han spelade på Liseberg 2009, en höstkväll då jag på nytt upptäckte hans musik.


Önskar att jag också hade foton från konserten i Karlstad för 10 år sedan, då jag var 14 år och Håkan bar sjömanskostym. Det påminner mig.. måste fota mer i vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin