Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-06-20

Styrgruppen Campusmässan 2011


Gruppbild på styrgruppen för Campusmässan 2011.

I oktober förra året fotograferade jag strygruppen för Campusmässan 2011. Ett arbete som jag pratat om tidigare, men inte visat några bilder från än. Men nu så! Ovan ser ni gruppbilden som är tagen i universitetets studio. Det var roligt att vara tillbaka där och få testa arbeta i studio igen. Älskar blixtarna de har!

Campusmässan ägde rum 1:a februari i år, och denna gruppbild användes i Campusmässans marknadsföring på Facebook. Jag tog även porträttbilder på var och en, vilka sedan användes i mässkatalogen.

- Mässkatalogen i PDF (där ni kan se mer av mitt arbete)
- Campusmässans hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin