Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-06-23

Det blir midsommar i Stockholm


Kanske inte så passande bild. Men bilden är iallafall tagen i Stockholmsområdet. ;) Det är från en Thyreosspelning i Märsta.

Nu har jag lunch på jobbet. Det är lite rörigt med alla arbetsplatser jag har. Men nu befinner jag mig i Örebro. Jag har i veckan påbörjat mitt sommarvikariat, nämligen. Mitt andra jobb som ekonomiassistent står still under tiden tills jag kommer tillbaka i höst.

Har insett att jag har haft 4 st jobb under våren. Nu under sommaren har jag bara ett att koncentrera mig på. Även om det är tal om att jobba lite kvällar på det andra jobbet. Förvirrande? Ja! Men egentligen behöver ni ju inte veta. Det viktigaste är väl att jag själv har koll på var och när jag jobbar! Haha. Och än har jag inte lyckats hamna fel. Men man vet aldrig. Jag är rätt morgontrött.

Okej. Idag är sista dagen på jobbet för den här veckan. Imorgon är det midsommar och jag och sambon åker till Stockholm ikväll. Det blir midsommarmiddag och mys hos min syster. Jag längtar efter sill! OCH att krama på syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin