Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-01-28

Let's start this

Äntligen! Nu har jag ett ställe. En fin plats. En plats för mig att samla och visa upp mina foton. Min portfolio.
Och mer därtill får jag hoppas att det kommer bli. Det bästa av allt är att jag trivs med designen. Oj, vad länge jag har klurat och funderat. Kodat framförallt..

Det här kommer förhoppningsvis ge mig massor av motivation och utveckling. En chans att kunna titta tillbaka på det jag gjort. Så nu tusan kommer det fotograferas! Men först ska jag fylla min portfolio med tidigare material. Det blir morgondagens uppgift.

Kommentarer

Henrik Johansson

2011-01-28 23:12:12

Grattis till premiärinlägget!

Ivana

2011-01-29 02:11:37

Ja, äntligen! Vad kul :D Ser fram emot alla bilder, baby.

Elin

2011-01-31 22:30:32

Henrik: Hemskt mycket tack :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin