Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-04-20

France

Jag har jobbat om dagarna och på kvällarna när jag kommit hem har jag jobbat med Yeah!festivalen. Vi behövde få klart en del texter till kommande nyheter på hemsidan. Nu har vi idag släppt 12 nya akter, och det är många fantastiska musiker denna gång också. Det är helt otroligt vilket jobb jag har. Så himla kul att hitta så mycket nytt och jag är mer än tacksam för att jag får hålla på med det här. Lyssna här och se vad jag fann igår! (Har ni kanske hört det förr? Ni kanske inte missade vårkampanjen förra året?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin