Elin Atterstig

Foto & Webb

2013-02-10

#40: Ruter Tio

 
52 kort | Ruter Tio
 
Jag träffade Elin för en porträttfotografering som hon hade bokat in med mig i somras. Under tiden berättade hon om idéer hon hade för en projektbild. Övertygad om att det skulle bli hur bra som helst så bokade jag in denna photoshoot med henne under senare delen av oktober. Jag fick en bild i huvudet om hur det skulle se ut och när jag senare satt och gjorde klart bilden i datorn kunde jag inte vara mer nöjd! Det är häftigt när man instruerar en modell med så få ord, men ändå lyckas det bli exakt så som man tänkt (egentligen fanns det dessutom ännu fler bilder jag hade velat använda, men tanken är ju att det bara ska vara EN enda för projektet)
 
Elin ska ha hur mycket cred som helst! Och även hennes gulliga kanin Sune såklart! :)
 
Hoppas ni också gillar bilden!

Kommentarer

Ida

2013-02-11 09:02:43

Snyggt!

Svar: Tack Ida :)
Elin

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin