Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-05-01

Kärleksnatur


Här fotograferade jag kärleksporträtt i helgen :) På Berget i Degerfors. Blev jättemånga fina bilder och jag fick några favoriter! Igår skickade jag bilderna till paret för dem att bestämma vilka de ville ha och det var spännande att se vilka de hade valt sen. Ni får se dem här när jag är klar :)

För övrigt verkar flytten av adresser vara klar och även ni som prenumererar via Bloglovin har flyttats rätt nu. :) På adressen http://elinatterstig.se kommer det dyka upp en hemsida så småningom. Nu ligger det bara en tillfällig där.

Kommentarer

CJ

2012-05-07 11:28:22

Vackert.

SOFIA

2012-05-08 18:02:02

Fy tusan så otroligt fint! :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin