Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-05-13

Första veckan med egen firma


Nu grönskar det!

Min firma Fotograf Elin Atterstig är startad från och med den 1 maj! Den här första veckan var det mycket att ordna med. Den första dagen hade jag inplanerat en riktig rådgivardag då jag både skulle till Drivhuset i Örebro och till Nyföretagarcentrum i Degerfors. Båda mötena var givande och jag fick många kloka råd och nya tankesätt väcktes. Väldigt nyttigt för mig som kan vara så velig och har svårt att bestämma mig för hur jag vill ha saker och ting. :)

Jag har också haft möte på banken och ordnat konto, gjort ett väldigt behövligt inköp och självklart fotograferat och byggt på hemsidan. Imorgon kommer den släppas här om allt går som det ska. Spännande! För en fotograffirma utan studio så är det ju hemsidan som blir ens skyltfönster.

Jag har också fått många nya läsare i veckan, så hej på er! Vad glad jag blir :) Jag hoppas ni kommer gilla att följa i fortsättningen också! Jag märkte att blogg.se hade uppmärksammat en projektbild igen (himla kul!), och så fort det kommer in fler folk här så får jag frågan om vad jag har för utrustning så jag tänkte dra det i ett inlägg senare.

Kommentarer

MADDISENJ

2012-05-13 11:10:22

Gud vad spännande med ett eget företag :)

Ida!

2012-05-13 13:46:19

Ha en awesome söndag! :*

Sofia

2012-05-13 18:21:17

Lycka till :D

Katarina

2012-05-14 12:03:01

Grattis till firman. Vad spännande. Stort lycka till!

Fotograf Viktoria Wigenstam

2012-05-21 14:18:31

Gratulerar till företaget! Härlig känsla att starta upp!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin