Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-26

Som pånyttfödd i massor av planering


Just nu pågår: Planering, planering, massor av planering. Jag fick sådan inspiration av paret jag hade möte med i söndags! Jag har så mycket idéer. Paret, platsen och allt runtomkring gjorde att jag kände mig som pånyffödd när jag åkte därifrån. Jag har gått igenom deras bilder från testfotograferingen och jag blir så glad av dem. Det var verkligen något som behövdes nu inför den mest jobbfyllda veckan under hela sommaren, med start i helgen. Det gäller att lägga upp det här bra. Jag tvivlar inte på att jag kommer trivas iallafall!

Kommentarer

Ivana

2012-06-26 14:08:06

Lycka till Elin :) Du är bäst <3

Svar: Tack Ivana! Så fin du är <3
Elin

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin