Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-15

Mycket nytt på blogg.se


Förbättrad hantering av kommentarer, enligt mig! Nu kan man svara direkt :)

Jag har fått tillgång till testversionen av nya blogg.se. Det aktiverades på min inloggning i veckan och jag blev så förvirrad först var jag hamnat! Men jag hörde talas om släppet och såg att det skulle komma många nya funktioner som jag saknat. Jag såg också att det gick att testa det nya under en tid och ge feedback till utvecklarna så jag blev självklart nyfiken och skrev upp mig på en lista. Och så vips, var det aktiverat några dagar senare! Hursomhelst, lite nytt som jag gillar:

- Posta ett inlägg i flera kategorier
- Lägga till taggar till inlägg
- Ny struktur på kommentarer där man kan svara i sin egen blogg och dessutom se vilka bloggsvar man fått från andra bloggar. Fungerar genom att man är inloggad på sitt eget konto på blogg.se när man kommenterar på någons blogg.
- Miniatyrbild vid kommentarer
- Mycket användarvänligare
- Lättare hantering av kommentarer och arkivet (som också har fått en sökfunktion. Vill minnas att det inte fanns förut?)

Nu tänkte jag kolla igenom det här lite mer och skicka feedback. Snart är det nog dags för lanseringen, så jag känner mig lite sen. ;)

Kommentarer

have you met miss jones?

2012-06-15 13:25:50

Kjekt med flere muligheter! Er flott når de videreutvikler :)

Svar: Ja verkligen :) Det blir roligare och enklare att blogga!
Elin

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin