Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-24

Konsultation vid Hjälmaren


Hade en bröllopskonsultation på den här härliga platsen idag. Vi hade verkligen tur för regnet öste ner på vägen dit men när jag kom fram och paret anlänt lite senare så hade det gett sig iväg och solen tittade fram till och med. Vi kom fram till att det var en perfekt plats för foto för det fanns så många olika platser att variera sig med. På bröllopsdagen kommer det också finnas en gammal bil att utnyttja, som jag längtar! Bilder från mötet idag kommer om paret godkänner dem. Hoppas det för det blev några helt fantastiska som gör att jag inte kan sluta le! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin