Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-01-01

Vid tolvslaget

Det blev en väldigt trevlig nyårsafton. Efter god mat, hyrde vi filmen Melancholia (2011) på nätet och började kika lite på den innan tolvslaget. Jag är riktigt glad över att vi valde den. Det var en grymt bra filmupplevelse och det kan nog bli en av mina favoritfilmer. Se den om ni inte gjort det! Det är fantastiskt vackert foto och skådespelar gör bland annat Kirsten Dunst, Alexander & Stellan Skarsgård och Keifer Sutherland. Regi och manus står Lars von Trier för.

Jag for ju också ut innan tolvslaget för att fotografera. Här ovan ser ni två av bilderna som knäpptes strax efter tolvslaget. Det var hur dimmigt som helst här hos oss och vi såg knappt fyrverkerierna som sköts. Så ett stort tack till grannarna mittemot som sköt massor så jag kunde få lite bilder, hehe :)

Kommentarer

Anonym

2012-01-02 03:37:45

Så fina bilder

Fin blogg du har!

Anna-Karin

2012-01-02 09:49:26

Oh, så fina de blev, kram

ebba.

2012-02-06 11:54:58

sjukt snyggt!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin