Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-01-21

Fotografering med Thyreos


Bild på Thyreos från en spelning 2010

 

God lördagkväll på er alla! Jag har kommit hem från en fotografering med bandet Thyreos, bandet som min sambo spelar trummor i. Idag skulle vi ta bilder till deras kommande skiva. Vi körde först till en pub i Karlskoga och riggade upp massor där. Fanns mycket rekvisista att hämta där kan man säga! Där blev det gruppbilder och även enskilda på bandmedlemmar. Sedan fortsatte vi fotograferingen i replokalen när bandet körde järnet!

 

Det var grymt kul att fota idag. Känner i armarna att det var längesen jag fotade en heldag dock. :) Träningsvärk imorgon?

 

Tack till Thyreos och till Red Brick i Karlskoga. Bilder och eventuellt en video från dagen kommer.

Kommentarer

nathalie basurto

2012-02-01 11:36:14

fina bilder :)

Andreas

2012-02-01 17:02:28

Grym bild! Har för mig jag sett Thyreos nånstans.

Elin Atterstig

2012-02-03 12:35:53

Sv Andreas: Tack!! Vad roligt! De har spelat ett bra tag :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin