Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-02-04

Mjau


I veckan körde jag en photoshoot här hemma med mitt nya Avanna-linne. Här kommer en liten förhandstitt. För jag gissar på att jag kommer lägga upp fler från den.

Äntligen kunde jag gör ett litet undantag och gå ifrån mitt köpstopp och köpa det här fantastiskt härliga linnet från duktiga Anna. Ja, jag har köpstopp, på typ allt. Lite omedvetet nästan.. Och det är inte för att jag tror jag handlar så där fruktansvärt mycket nuförtiden, utan för att jag behöver spara och lägga undan.

Nu ska jag gå ut (eller får se, det kanske blir inomhus, termometern visar ju -15 ute) och fota till #3 i projekt 52 kort! Ska dra med sambon som får hjälpa till. ;)

Kommentarer

Nanna

2012-02-04 15:15:01

Trevliga bilder och blogg :)

jennifer / photography

2012-02-05 17:45:24

Tusen tack, vad roligt att du gillar den!

Häftig bild - har du studioutrustning? :-)

Sara

2012-02-07 09:48:42

Snyggt linne :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin