Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-02-29

Min tid på Lösnummer



Ett nytt nummer av Lösnummer är ute, men jag står inte längre med på redaktionslistan. Det vill säga - jag har tyvärr slutat på tidningen. Så nu kommer det inte längre dyka upp några inlägg om mina bidrag till Lösnummer och dess webb.

Ett års ideellt engagemang är över och ovan har jag gjort en sammanfattning av mycket av det som jag fått fånga med min kamera under denna fina tid. Jag har fått många spännande uppdrag, men det jag kommer minnas allra bäst är när jag fick fotopass till Motörhead och snabbt som satan fick planera om en annars så tråkig måndagskväll och ge mig in till Conventum för att fota. Jag kommer också minnas dagsturen till Grythyttan, Ladies Night, Örebrospexet, min sommarkrönika och det där mysiga besöket hos ett studentkollektiv.

Helt enkelt en tid att minnas! Nu har jag istället en stor mängd med bilder till min portfolio och ett himla fint intyg med vackra ord som man kan titta tillbaka på för att peppas och bli helt varm inombords. Tack, säger jag till Lösnummer!

Kommentarer

Jasmine

2012-03-02 11:54:46

ÅH JENS! Världens bästa Jens! :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin