Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-02-08

Ett bildlöst inlägg och ett stort tack

Gah! Ingen bild här! Jo, jag ska försöka göra ett bildlöst inlägg. Det kan jag ju inte göra! Jodå, Elin, det kommer säkert gå jättefint.

Skämtåsido.


Jag blir nästan rörd till tårar här! Vad är det som händer?! Tänkte jag häromdagen när det väldigt tätt började komma in kommentarer om min bild på Klöver Knekt och de andra i spelkortfamiljen. Jag fick sedan se att jag ännu en gång publicerats på blogg.se. Den här gången fanns min bild med i högerspalten på användarsidan som man kommer till när man loggat in.

Nu är kommentarerna uppe i 98! Nittioåtta! När man (jag) startar en blogg är det inte direkt det här man förväntar sig. Att det skulle bli så mycket kommentarer på min lilla blogg. Jag startade bloggen för att kunna visa upp mitt arbete inom, bland annat, fotografering. Det här var ca ett år sedan och mina bilder låg bara och tog upp plats på hårddisken, väldigt sällan visade jag upp mina bilder för någon (om det inte var jobb). Det kändes inte rättvist för mina bilder, för det arbete jag lagt ner från idé till färdig bild. Att inte låta dem komma ut ur burken och synas. Man vill ju att det man skapat ska få människor att känna någonting. Man vill ju ha en reaktion. Att människor ska glädjas, roas, inspireras eller vad det nu kan vara.

Jag vet inte hur många av er som fortsätter följa bloggen och kommer att läsa det här. Men jag vill bara lämna ett stort TACK till er som kikat in här och ni som lämnat kommentarer. Jag tar hemskt gärna emot konstruktiv kritik, men vare sig det varit konstruktivt eller korta kommentarer som ett enkelt "coooolt", så har det värmt otroligt mycket. Att veta att det man har skapat får någon att känna något.

Och tänk om alla fick vakna upp till att 98 peppande sötnosar stod vid sängen varje dag? Då skulle det nog vara lite lättare att kliva upp ;)

Stort tack till er och blogg.se!

Kommentarer

Anna

2012-02-08 15:22:35

Naah! Fin text, jag skulle inte kunna tänka mig hur det skulle kännas om jag blev länkad sådär! <3 Återstår at vänta på att de gör det bara ;)



Svar: Tack så mycket! Blir alltid extra glad av utförlig kritik :D

sara

2012-02-08 17:28:10

hej jag har precis startat en ny blogg så vore kul om du kollade in den, och sa din åsikt. :)

kram

Liz

2012-02-08 17:59:03

Verkligen ett fint inlägg och fin blogg! :)

Viktoria - Hallon

2012-02-08 20:47:49

du verkar vara en härlig person och du tar grymt snygga bilder - så jag ska fortsätta att följa dig! :)

Sara

2012-02-09 16:19:06

Vad roligt!:) Jag började också blogga av just den anledningen, jag ville visa upp mina bilder och en blogg är ju en perfekt plats för det! Sen när man får fina kommentarer så blir man ju så otroligt glad, det är verkligen härligt att logga in och upptäcka alla fina kommentarer, och jätteroligt att få vara med på blogg.se någon gång också!:D



Svar: Tack snälla du!:) Kram!

Jasmine

2012-02-09 23:11:27

Klart att du ska ha beröm för bilden! Den är ju jättefin och jag, säkert tillsammans med många andra, kände mig tvungen att lämna några rader. Är man så duktig som du ska man ha beröm.



(Både ditt svar till mig och detta inlägg får mig att känna mig mycket välkommen och uppskattad som läsare - det betyder.)



Ta vara på dig.

Kram

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin