Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-02-13

52 kort uteblev igår



Jo, jag vet. Bilden till projekt 52 kort uteblev igår. Men som det är sagt så har jag en ny chans denna vecka, och #4 kommer dyka upp här imorgon! Jag fotade bilder till detta idag, som bilden ovan på min eftermiddagskaffemugg kan intyga. Röda läppar, hm..?

På tal om projektet så har jag ändrat deadlinetiden till kl 22.00 nu. Jag satte en tidigare tid (20.00) från början för att jag inte ville att bilderna skulle publiceras så sent, men inte ens till kort #2 höll jag tiden, hähä. Och jag insåg snabbt att det kommer bli problem på sommarhalvåret när dagarna är längre och jag eventuellt vill kunna utnyttja all soltid. :)

Kommentarer

Amanda

2012-02-13 20:53:18

Sv: Tack! Jag blev riktigt nöjd med tanke på att det var första gången.



Det vore jättesnällt om du mailade receptet. Låter så gott. Ska faktiskt prova mig på en chokladtårta i helgen, om vi får besök, med hallonmousse och "jappfluff". :)



Tycker att din idé om 52 kort är en jätterolig ide. Smart sätt att verkligen fota minst en gång i veckan. :)

Ida

2012-02-14 10:50:49

Ha en bra alla hjärtans dag!

Jobus

2012-02-14 11:18:55

Äsh, så noggran behöver man nog inte vara ;) så länge du inte lägger ner hela projektet! För jag tycker personligen att det är ett superbra projekt!

Lycka till!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin