Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-04-20

Vårbus



Härligt vårbus fångat på bild i Svartå! Det här var i mars, men vi hade ju ett par fina dagar då. Tycker dessa bilder blev väldigt gulliga! Men jag gillar verkligen stående bilder verkar det som (om man kollar tidigare inlägg också). Det är det jag har mest av i mitt arkiv. Definitivt. Får försöka utmana mig själv nästa gång och variera mig lite kanske? :)

Hursomhelst, så är jag registrerad för F-skatt nu från och med igår, den 19 april! Jag sken upp som en sol när jag fick se det. Woho!

Kommentarer

Annelie

2012-04-20 19:56:37

Å vad spännande... Grattis till F-skatten (??) Brukar man säga så? Lycka till i alla fall :)

Anonym

2012-04-25 21:58:18

oh så roligt, Grattis o lycka till, kramar

Anna-Karin

2012-04-25 22:00:55

härliga "vårbus" bilder

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin