Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-03-24

3-11



Den här veckan har jag fotograferat för Lösnummer en del, och igårkväll satt jag och redigerade dessa bilder. Det ena är till Sporten, spännande! Fotograferade en härligt inspirerande student. :) Jag blev nöjd med ett par bilder och hoppas att de kommer att göra sig bra i tidningen. Är lite smått pirrig inför detta nummer!

Ja så veckan har gått fort. (Imorgon är det redan fredag och jag har sovmorgon + jobba-hemma-dag!) Dagarna bara gasar på och kör om en. Men är en vecka så lång, egentligen? 7 dagar. Det blir måndag, sen är det torsdag, sen kommer fredagen då man försöker varva ner och sen står man helt plötsligt där på söndagen och undrar vad man haft för sig. 7 dagar. Ingenting. Jag trivs verkligen med där jag är just nu så jag vill inte att det bara ska flyga förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin