Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-12-30

Lösnummer 7-11 | Grythyttan

Inför Lösnummer nr 7 var jag och skribenten Emelie iväg till den lilla orten Grythyttan för en artikel om självaste Campus Grythyttan. Med sina kock- och spaprogram tillhör det Örebro Universitet och man blir ju lite nyfiken på vad som händer därute! En väldigt trevlig utflykt blev det och det var en vacker solig dag som vi precis hann fånga när vi kom fram. Ingen Carl-Jan syndes till, men vi fick se mycket annat! Det blev en artikel till pappersutgåvan och på webben finns artikeln att läsa här.

1. Måltidens hus. 2. Kokboksmuseet i Grythyttan som vi fick en liten rundvandring i. 3. Gastronomiska teatern där det var förberett för en chokladprovning. Hujedamej, vad lyllos den klassen 4. En av de gamla kokböckerna i museet. Tror detta var den äldsta.


Kommentarer

Ivana

2011-12-31 15:22:46

Jättefina bilder Elin! Galet bra.

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin