Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-08-11

Meddelande från sjuksoffan

Jag har så mycket att dela med mig av här. Men det är så mycket att jag inte vet var jag ska börja. Jag har iallafall breddat bloggen en del som ni ser. Var lite trött på att krympa mina bilder så förbaskat mycket. I vissa fall kan det förstöra allt. Men nu är bloggen redo hoppas jag.

Jag kan också berätta att jag ännu en gång kommit hem levande från en av världens bästa festivaler. Nu har jag dock dragit på mig någon bacill så jag ligger hemma i sjuksoffan. Jag vill jobbaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin