Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-08-29

Den där Kai





Här är två bilder på Kai Hansen. Han är så fruktansvärt cool på scen! Jag vet inte vad, men han utstrålar något och rör sig väldigt snyggt. Den första bilden är tagen på Metallsvenskan under spelningen med hans band Gamma Ray. Men allra coolast tycker jag ändå att han är som gästartist på en Avantasia-show när han är utan gitarren och kan leva ut fullständigt.
Den andra bilden är tagen under showen i december 2010, och fastän han stod på samma scen som ännu coolare Tobias Sammet, så var det Kai som man inte kunde slita blicken ifrån.

Karisma, det har han den där Kai.

Kommentarer

Ida

2011-08-31 18:50:25

Desamma och ursäkta om jag blev lite tjatig. Har en tendens att bli det och aldrig sluta prata när jag är full. ;P Tack så mycket! Kul att höra! :) Nu blir jag ju tom generad. haha. Ha det bäst och desamma! Kram

Fotograf MissJeni

2011-09-02 14:47:14

Tacks å mycket :D



Härliga konsertfoton!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin