Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-06-20

Post från en vän

Hey! Jag älskar att få post! Varför händer det så sällan? Idag när jag kom hem låg ett brev på köksbordet. SOM VAR TILL MIG. FRÅN FRANKRIKE. Och jag tittade, och jag kände igen handsstilen, och jag kollade på a.v.s och jag öppnade och jag tittade och jag såg att det var pussel!

En favorit har skickat favoriter till mig! Och inte nog med det - det stod text på baksidan av pusselbitarna. Hur smart? En jättefin idé, eller hur? Denna vän, Ivana, är nämligen ute och tågluffar i Europa och kommer vara bortrest i flera veckor till. Jag blev ju direkt nyfiken på vad det skulle stå och la pusslet på nolltid. :)

 
Tack min vän! Jag blev superöverraskad!

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin