Elin Atterstig

Foto & Webb

2013-01-25

#35: Spader Sju

52 kort | Spader Sju
 
Det här kortet är ute och åker tåg någon gång i september 2012.
 
Ser ni vilket hopp jag gjort från #19 till #35 helt plötsligt? Jo. I och med att projektet hamnade åt sidan och jag låg efter så sjukt mycket, så kom jag på att jag ska dela upp det på två år. Och denna Spader Sju:a får sitt nummer efter vilken vecka det var som bilden togs.. Ungefär.

Det gör att jag kan få en ny chans i sommar och fota alla projektbilder som jag gick miste om! Tjoho säger jag till det. Jag vill ju inte bara fota på vinterhalvåret. Sommaren måste också få ta del av spelkort, jajemän.
 
Det är riktigt kul att vara tillbaka!

Kommentarer

Anna-Karin

2013-01-28 22:14:04

o jag tycker att det är jättekul att du är tillbaka med bloggen, kram

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin