Elin Atterstig

Foto & Webb

2013-02-19

"Här ska vi fota"


Under vintern har jag haft en och annan barnfotografering. :) Denna gång var det dags för en 5-åring att bli fotad. Vi gick en promenad genom parken och det slutade med att hon bestämde fotoplats. "Här ska vi fota". Ja, då är det väl bara att sätta igång då ;) Det visade sig att platsen hon ställt sig på var under ett träd med små söta kottar som passade finfint som för- och bakgrund. Perfekt motljus också.

Tusen tack busfrö! Du får bli min assistent!

Kommentarer

Amanda [SPONTAN]

2013-02-19 12:56:53

Supersöta bilder! :)

Svar: Åh, tack :)
Elin

Anna-Karin

2013-02-21 21:23:51

Ja, hon blir nog din assistent, så fina bilder, på och av fina tjejer, kram

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin