Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-27

Thyreos i en replokal

 
Video: Thyreos
Musik: Thyreos
Foto: Jag
 
Bandet Thyreos behövde nya bilder till sitt nya album och vi träffades en dag i början av det här året för att plåta promobilder. De bilderna kommer senare, men den dagen passade vi även på att ta bilder under ett rep med bandet. Toppenkul för fotografen må jag säga! Jag fick till många roliga vinklar och jag blev ju rätt bortskämd som sprang (och klättrade) runt där och fotade till livemusik ;)

Thyreos satte ihop bilderna från replokalen till en video där de släppte samplers för deras nya album alldeles nyligen. Lyssna och njut! :) Slänger in några bilder här också:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin