Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-06-25

Spelkortstavla

I brist på bilder till projektet (ligger 4 veckor efter) så kan jag istället visa tavlan jag gjorde till vardagsrummet för en liten tid sedan. Voilà! En spelkortstavla!
 
 
Känns det igen från Jack Berger som samlar spelkort i Sex and the City? ;) Det var därifrån jag fick för mig att jag ville ha spelkort på väggen och jag tror också att det var nånstans där som idén till hela projektet föddes egentligen. Nedan följer bilder från när jag gjorde tavlan. Jag ville inte ha spelkorten kritvita så det fixade sig med lite te och en stund i ugnen. Jag gick efter dessa instruktioner. (Och ja, mina fötter ville också vara med på bild. Många gånger.)
 

Kommentarer

have you met miss jones?

2012-06-25 23:09:03

veldig kreativt, dette likte jeg! også fin iiiiiimac! :D

Svar: Vad kul att höra! Ja en imac på skrivbordet tar ju nästan all uppmärksamhet ;)
Elin

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

2012-06-28 10:52:09

Vilken rolig idé att lägga dom i ugnen ett tag :P

Svar: Det är väldigt bra när man inte vill ha sådär skrikande vitt på väggen. Det passade inte till våra andra tavlor i v-rummet :)
Elin

Elisabeth - Fotoblogg

2012-06-29 19:08:15

Blir verkligen inspirerad utav dina bilder. Jag har en fotoblogg. -Checka in den och säg vad du tycker gärna!
Ha en bra dag.
Kram! :)

Svar: Åh vad kul att höra! :) Ska kika in i din blogg också. Kram!
Elin

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin