Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-01-19

Time for some stories..


I musikvideon till låten Storytime ses klipp från Nightwish kommande FILM.
Visst ser det lovande ut?


Som bekant släppte Nightwish ett nytt fantastiskt magiskt konceptalbum i slutet av förra året. Jag älskar verkligen konceptet denna gång! Det känns väldigt nytt och fräsht och inte så gjort. Jag älskar clown- och cirkustemat.. Drömvärlden.. Där jag allt som oftast befinner mig.

Men det absolut häftigaste med det här albumet är att Nightwish entrar "ny" mark och gör film. JAG SER FRAM EMOT DETTA SOM ETT LITET BARN PÅ JULAFTON. Jag har väntat och väntat.. filmen är väl nästintill klar nu. Jag väntar bara på ett premiärdatum. Snälla snälla, släpp det snart så jag vet när jag ska sitta bänkad och dreggla framför denna skönhet.

Kommentarer

Lina & Emily

2012-02-01 12:08:32

Härligt! Ännu en kvinna med god smak för musik! Jag tycker också att deras senaste album är helt fantastiskt, annorlunda men fortfarande SÅ Nightwish! Love it!



Kika gärna in på vår (Mina och Emilys) nystartade blogg :) www.positivaarne.blogg.se

Välkommen!

MVH Lina

A M A N D A - Fotograf & Förebild för unga som utsatts för mobbning

2012-02-01 15:33:23

Äntligen en tjej som lyssnar på Nightwish! Dem är grymma men Tarja var bäst tycker jag :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin