Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-01-03

När Motörhead besökte Örebro..



..så var jag där och fotograferade! Det var för några veckor sedan nu, innan all jul- och nyårsröra. Motörhead skulle spela i Örebro. Det var en vanlig måndag, som tillslut blev rätt så ovanlig när jag med snabba ryck fick åka in mot Conventum. Pirrig, förväntansfull och uppspelt! Och jag hade min kära vän Ivana som peppade mig så fint via sms. Vilken dröm det var!

Se bildspelet från denna grymma hårdrockskväll på Lösnummers hemsida!

Kommentarer

helena

2012-01-06 12:55:34

åh vad fin din blogg är

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin