Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-02-26

Hemsideknåpande och bildleverans


Foton på Thyreos från en spelning 2010

Har färdigställt bilderna till Thyreos nya album I Don't Live To Fail och även ordnat lite nytt med deras hemsida. Håller på att strukturera om hela sidan och lära mig något nytt och Thyreos får bli min försökskanin, hähä. Det tar en hel del tid, men jag gillar't! När jag satt och sysslade med ett hemsideproblem så fick jag samtidigt vara med på en förhandslyssning på hur bandets nya skiva kommer låta. Och det lät så otroligt BRA! Har fått några nya favoritlåtar.

Nu är iallafall bilderna klara och skickade till nästa person som tar över jobbet.. Den som gör skivomslaget. Längtar så tills jag får se det! Pepp, pepp!

Om en liten stund kommer förra veckans bild till Projekt 52 kort (#5) och senare ikväll dyker #6 upp! Skönt att vara ikapp igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin