Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-02-03

Lösnummer 1-12 | Nyhetsartikel


Årets första nummer av Lösnummer kom ut under denna vecka!
Till detta nummer hade jag ansvar för att fixa bilder till en nyhetsartikel om att Spa-programmet i Grythyttan kommer att läggas ner. Väldigt tråkigt att höra, tycker jag. Kollaget jag gjorde iordning för artikeln ser ni ovan, längst upp, nyheten hamnade nämligen på tidningens förstasida! Kul att se sin bild där.

Lösnummer är Örebros största studenttidning som kommer ut en gång i månaden. Jag har varit fotograf på tidningen i ett år nu. Jag har fotat till härliga reportage, nyhetsartiklar, bildspel på webben, evenemang, teater och konserter. Ni kan hitta det under kategorin Foto.

Kommentarer

Jobus

2012-02-03 18:08:33

Grattis :D Det är kul att se folk lyckas! Speciellt någon som verkligen är en duktig fotograf :3 Hoppas du når dina drömmar! :)

Snow White

2012-02-03 19:23:36

alltid kul att peppa andra :D Kommer bli kul att se bild nr 3!

Tess -Kervefors Foto & Media

2012-02-03 22:10:15

SV: Tack så mycket Elin! :) Vad kul att få fota till en tidning! :) Grattis!

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

2012-02-04 00:05:49

Låter som ett roligt jobb du har! :)



SV: Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin