Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-02-19

Inspirerande

Inspirerande, ja! Såg att Cap&Design hade skrivit om ett projekt som designern Fredrik Lundwall startat igång för att utmana sig själv. Han skapar en logga varje dag i ett år! Helt otroligt. Det han gör är att han gör sin egen tolkning av logotyper från redan kända företag. Kommer bli jättekul att följa, då jag tycker att jag redan blivit alldeles tagen av de som skapats hittills, med tanke på tidspressen Lundwall har. Gillar speciellt loggan för OnlinePizza, Operan, Bokia, EM, Resia och Bankomat. Kolla in alla här!

Och mitt eget projekt skulle kommit upp ikväll, men det uteblir denna söndag också. Kommer bli bättre nästa vecka.

Kommentarer

Isabella ~

2012-02-20 14:07:12

Härlig idé med play, paus och stoppknapparna i headern! :D Riktigt coolt!

Fredrika

2012-02-20 22:50:36

Gud vad kul!

Den här kille får man hålla koll på :D

Victoria

2012-02-24 00:33:51

Jag lade också märke till Fredrik Lundwall när jag läste cap&designs nyhetsbrev! Rolig idé! Det kan man nog applicera på de flesta kreativa jobb för att utvecklas, skapa något specifikt varje vecka.

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin