Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-04-17

Knopparna slår snart ut

Är mitt i en företagsstart, mitt i våren. Snart slår knopparna ut :)


Jo, angående det här med mina planer som jag skrev om i ett tidigare inlägg.. Den dagen satt jag och fyllde i en ansökan, som skickades in några dagar senare. Igår gick min ansökan från statusen "Mottagen" till "Handläggning pågår" och det pirras lite i magen när jag ser den raden, men jag blir också väldigt glad inombords. Det jag pratar om är att jag har ansökt om skatteregistrering för att starta eget!

Äntligen är jag här. Just den här tiden bör jag njuta av för jag har längtat så otroligt mycket efter den. Nu är jag verkligen på väg. Får hoppas att allt går som det ska med ansökan bara. :)

Kommentarer

Ida Boman

2012-04-17 14:46:43

Grattis! Know the feeling of the pirr ;)

Roligt för dig! Är riktigt kul kan jag lova! Vad är det du ska inrikta dig på? Fotograf antar jag men är det bara det eller även webbdesign (som jag måste säga att du också är sjukt duktig på)? Önskar dig iaf all lycka till, kollegan!! :)

Ida Boman

2012-04-17 17:39:46

Åh vad kul! Grattis! I know the feeling of the pirr!!

Önskar dig all lycka till och välkommen i företagarvärlden. Kommer gå skitbra så duktig som du är!!

Jobus

2012-04-17 23:18:37

Jag håller tummarna för dig :D

Gullig knopp! :D

Ha det!

Amanda [SPONTAN]

2012-04-29 10:25:21

Åh vad kul! Önskar dig all lycka till! :D

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin