Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-04-29

#15: Hjärter Sex

52 kort | Hjärter Sex

 

I torsdags hade jag två vänner hos mig som ville bli fotograferade. De hade tänkt ut varsitt tema och planerat med många roliga detaljer. Sådant är så kul, att köra temaplåtningar och få klä ut sig lite, planera kring rekvisita, lyssna på bra musik och bara släppa loss! Jag själv tycker ju dock att det är allra roligast bakom kameran ;)

 

Hade iallafall en toppendag och det kändes lyx att ha två modeller här hemma, som hade planerat så bra och införskaffat så cool rekvisita. Självklart fick de även ställa upp på en varsin bild med spelkort. Denna vecka ser ni två helt magiska ögon tillsammans med Hjärter Sex. Hoppas ni gillar't!

Kommentarer

Jas

2012-04-30 00:52:09

Damn those eyes do pop. Snyggt jobbat :D

Jeanette

2012-05-25 09:40:07

Hej! Grattis till årests bild. Konsertfotot var verkligen jätte snyggt!



Jag såg den här bilden och den påminde mig om ett tema i studion jag gjorde nyligen. Tyckte det var lite roligt.



http://interruptedfashion.blogg.se/2012/may/tema-i-studion-burlesque.html

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin