Elin Atterstig

Foto & Webb

2012-04-09

#12: Hjärter Tio


52 kort | Hjärter Tio


Ännu ett kort till projektet! Den skulle kommit upp igår, men jag kör denna annandag påsk som söndag istället. ;) Som ni ser hör den ihop med #6, men denna går såklart i ett hjärtligare tema. Hade svårt att hitta röda detaljer till den här bilden och som de flesta andra söndagar önskar jag att jag hade ett gäng med modeller och en hel garderob med rekvisita här hemma när jag går runt och klurar hur veckans bild ska se ut.

Kommentarer

johanna

2012-04-13 10:33:04

tack så mycket!! åh, måste få tag på ett ex av håkanboken...

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin