Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-09-19

Sushi





Mmmm! Här kommer lite bilder från i helgen när vi åt sushi på uteserveringen.. Det är så sjukt gott! Tjatar om att vi ska göra egen hemma, men sambon blir inte så lockad av pilljobbet. (och det är ju han som lagar maten här hemma, hehe. Men kanske lite pluspoäng till mig om jag överraskar med det någon dag?)

Jag tycker vegetarisk är det allra godaste. I helgen fick det bli en avokadomix. Jag gillar vanlig också, men jag blir lätt illamående efter några bitar har jag märkt så det har slutat med att jag alltid tar veg. Men en påminnelse till mig själv kan vara på sin plats: Blanda med lite tonfisk och lax nästa gång!

Kommentarer

Patrik

2011-09-19 23:07:48

Shit så gott det såg ut :D

C O L O R S P L A S H

2011-09-21 18:12:17

Ååh, sushi!! Galet gott :D

Neha

2011-09-24 21:45:41

Usch vad gott!:D

Sanna

2011-09-28 17:10:42

Mums så gott!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin