Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-09-15

På väg till goa gubbar

Det är dags för en helg i Göteborg! Vi har nästan gjort det till tradition att åka ner dit när Hellström spelar på Liseberg (med uppehåll från förra året då det inte blev någon spelning). Denna gång blir det till och med en långhelg då jag och sambon fixat ledigt så vi kunde åka redan ikväll. Ska bli underbart att komma dit igen. Senast vi var där var i slutet av juli och då såg det ut såhär:


















Foto: Jag och Henrik Johansson

1. Walking the streets. | 2. Räkor på västkusten = kärlek | 3. Jag med stort gap | 4. Bästa ölhallen 7:an, gå dit när ni är i Göteborg - bara öl! | 5. De hade fått en superfin uteservering | 6. Engelsmän som gillar Götet | 7. Vädret vänder | 8. Det blev ösregn när vi var på väg till Liseberg för att se Karl Einar Häckners varieté, fick pausa under träd, haha. | 9. Efter regn kommer.. | 10. ..solsken

Kommentarer

Sandra

2011-09-16 07:46:20

Räkor är så gott!

Linda

2011-09-19 21:54:19

fina bilder:D

Julia Nilsson

2012-05-07 19:05:15

Vilken mysig och charmig blogg du har! :D En härlig atmosfär helt enkelt! ;)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin