Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-09-14

Klar



Igår hade jag körlektion igen och jag är förbi flera moment nu! Känns som att jag kommer framåt för varje körlektion som går. Kanske inga stora förändringar, men kan ändå pricka av någon punkt varje gång. 

På gårdagens lektion konstaterades det att jag äntligen är klar med inledande tätort. Jag skriver anteckningar efter varje gång där jag skriver ner vad vi gjort, synpunkter på det, och vad vi kommer göra nästa gång. Igår kunde jag skriva "KLAR" på det momentet som jag tragglade med i vintras och blev så glad att det krävde en smiley.. eller inte bara en, utan tre ! ;)

Kommentarer

Sandra

2011-09-14 17:54:44

Vad härligt att du är klar med det :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

2011-09-15 20:47:47

fast borde man inte känna det egentligen utan att singla den där slanten..hmm men kanske ska testa..men risken är att jag kanske är en sån som när jag singlat säger "bäst av tre!" eller nåt..haha

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin